loading...
بازی و نرم افزار اندروید
علی رحمانیان بازدید : 132 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (1)

این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های مارکت گوگل می باشد که بسیار زیبا و سرگرم کننده است. در این بازی شما کنترل ماشین را به عهده داریدکه با گاز و ترمز باید ماشین را به گونه ای هدایت کنید تا از تعادل خارج نشود. ویژگی نسخه جدید: - اضافه شدن اتوبوس توریستی - رفع خاموشی صفحه تا زمانی  

 

علی رحمانیان بازدید : 73 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)
علی رحمانیان بازدید : 241 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی اتومبیل رانی Driftkhana Freestyle Drift App v1.1

بازی Driftkhana Freestyle Drift App یک بازی ماشین رانی به سبک آزاد می باشد. در این بازی شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و شروع به رانندگی می کنید. این بازی استعداد رانندگی شما را به چالش خواهد کشید زیرا در مسیری که طی می کنید با موانع بسیاری از جمله رمپ های متحرک، مخروط، توپ و … برخورد می کنید.

ویژگی های کلیدی:

بازی فیزیکی فوق العاده

دارای کنترل چندگانه

دارای دوربین های متعدد

دارای رمپ های قابل حمل و موانع جدید

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

علی رحمانیان بازدید : 98 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی ماشین اندروید
دانلود بازی پارک کردن خودرو Car Parking Experts 3D v2.1

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Car Parking Experts 3D v2.1 بازی پارکینگ ماشین به سبک های مختلف میباشد . اگر رانندگی شما نیز خوب است حتما این بازی را تجربه کنید.در بازی پارکینگ ماشین صبر و شکیبایی شما به پارک کردن صحیح بسیار کمک می کند .شما در آیتم های مختلف در حین اوج سرعت به یک باره باید در یک نقطه در کمترین زمان ممکن ماشین را پارک کنید بدون اینکه آسیبی به ماشین وارد شود. هر مقدار زمان و صحیح بودن پارک ماشین بهتر باید امتیاز بیشتری به شما تعلق میگیرد. بازی از ۴ زاویه دوربین برخوردار میباشد بنابر این نگران دید خود در هنگام پارک کردن نباشید.هم اکنون می توانید این بازی را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

 

تغییرات اخیر در بازی:
۱٫۱ بهبود سیستم ترمز
۱٫۲ رفع Level24 Level25 BUG
1.3 رفع اشکال
۱٫۵ Level32

علی رحمانیان بازدید : 85 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی کم حجم و جدید جت جنگی

دانلود بهترین بازی های اندروید

 آیا دوست دارید بازی دانلود با کم حجم و زیبا نهایت هیجان را در اندروید خود تجربه کنید و از هدایت جت جنگی لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

قطعا تا به حال این سرعت بالا را تجربه نکرده اید. در این بازی مسابقه ای و جنگی باید هدایت یک جت پر سرعت را بر عهده بگیرید که در تمام مسیر حریفانی مزاحم را پیش روی دارد. در اوج سرعت امکان اینکه مزاحمینی برای شما فراهم بشوند دارد اما مسیر شما آشکار است و بر روی خطی مانند راه آهن حرکت میکنید و فقط باید پیچ ها را رعایت کنید, این کار برای اوج گرفتن سرعت شما میباشد تا جایی که اطراف بازی و محیط برای شما تیره و تار میشود.

 

 

علی رحمانیان بازدید : 75 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی ماشین سواری

بازی های ماشین

آیا می خواهید با بازی ماشین سواری حرفه ای مسابقه سرعت از سرعت بالای ماشین خود لذت ببرید و مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر
Redline Rush یک بازی بسیار جذاب و پر مخاطب اتومبیل رانی میباشد که توانسته است با گرافیک بالا خود و امکانات زیاد خود را از رقبای خود پیشی بگیرد.در این بازی علاوه بر مسابقه دادن با رقبای خود ماشین های پلیس با سرعت بالا را نیز در پیش رو دارید که مزاحمت زیادی را برای شما ایجاد میکنند ولی با وجود نیتروژن هایی که در اختیار شما قرار داده میشود میتوانید آن ها را از پیش روی بردارید.از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به جاده های مختلف و ماشین های متفاوت با سرعت های بالا اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا و هیجانی را که از گرافیک بالایی برخوردار میباشد را از سایت نیو فور آندروید دریافت نمایید.

 

علی رحمانیان بازدید : 123 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی مرد عنکبوتی ورژن جدید

بازی های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی جذاب و جدید مرد عنکبوتی ( اسپایدرمن) مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آماده نقش آفرینی در بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز باشید ! تاریخچه و نقش آفرینی های شخصیت معروف مرد عنکبوتی را در تبلت های و اسمارت فون های آندرویدی خود تکرار کنید ، در داخل شهری که پر از باندهای خطرناک است ، مرد عنکبوتی باید شهر را از خطرات ایجاد شده از سوی آنان حفظ کند. حالت بازی به صورت کامل ۳ بعدی طراحی گردیده ، به کمک مهارت های دیدنی مرد عنکبوتی شما می توانید شهر را از خطرات پیش رویتان نجات دهید.

توجه داشته باشید برای نصب و اجرای The Amazing Spider-Man نیازمند ۲ گیگابایت فضای خالی در دستگاه هستید !

بازی معروف مرد عنکبوتی شگفت انگیز با ۲۵ مرحله هیجانی ، شما کاربران عزیز را با حال و هوای فیلم رسمی این بازی بیشتر آشنا می کند. مهارت های دوست داشتنی شخصیت محبوب این بازی ، مانند پرش و بالا رفتن از ساختمان ها ، هیجان خاصی را به شخصی بازی کننده می دهد. در این بازی به صورت آزادانه در شهر نیویورک هستید ، در ۵ بخش کلی پارک مرکزی، کسب و کار، مرکز شهر، اسکله و مسکونی امکان اجرای مأموریت ها و مهارت های خود را دارید. امیدواریم لذت ببرید.

علی رحمانیان بازدید : 105 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی در سبک فکری با موضوع لوله کشی

بازی فکری جدید

آیا شما هم به سری بازی های فکری علاقمند هستید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با لوله کشی ذهنی اشنا شوید! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم ضمن معرفی یک بازی جدید فکری ، ذهن شما را به چالش بکشیم ؛ بازی محبوب ودوست داشتنی لوله کشی که نسخه جدید آن به تازگی برای سیستم عامل آندروید عرض شده است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

Plumber 1.0.9 نام یک بازی کم حجم است که با یک گرافیک HD و محیط بسیار شاد ، شما را ساعت ها به پای خود مشغول می سازد ؛ در این بازی شما وظیفه دارید با به کار بردن تمامی دقت و مهارت از وقوع سیلاب جلوگیری کنید ! نگران نباشید ! شما می توانید با اتصال های صحیح لوله ها و ایجاد یک شبکه کامل و بی عیب و نقص ، از وقوع این حادثه جلوگیری کنید. زمانی که شما ساخت یک لوله را آغاز می کنید ، سطح آب شروع به کم شدن می کند ؛ اما دقت داشته باشید در صورتی که دقت کافی نداشته باشید هر لحظه ممکن است بر سطح آن افزوده شود و در ادامه منجر به وقوع سیلاب گردد. در حالت Arcade شما می توانید تا تعداد نامحدودی از لوله ها را ایجاد کنید و بدین وسیله میزان امتیاز و پاداش های خود را ارتقا دهید. در حالت بازی Challenge ، بیش از ۲۰۰ مرحله آسان ، متوسط و دشوار در پیش رویتان قرار خواهد گرفت که مهارت شما در این حرفه را به چالش خواهد کشاند.

علی رحمانیان بازدید : 142 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم  فکری هدایت توپ سفید به بلوک قرمز

بازی فکری

با دانلود یک بازی فکری متفاوت برای اندروید موافقید؟بازی هدایت توپ سفید از دسته بازی ها است.برای این ساعت از شما اندرویدیها، با معرفی یک بازی کم حجم در سبک سری بازی های فکری در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. آیا دوست دارید که با دانلود بازی Unroll Me 1.4 ، مهارت خود را در خارج کردن این توپ سفید رنگ به چالش بکشید؟ پس با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Unroll Me عنوان بازی جدیدی است که تیم نیو فور آندروید ، در این مطلب برای شما دوست داران سری بازی های فکری تدارک دیده است. در این بازی فکری و دوست داشتنی شما باید مهارت و دقت خود را به کار ببندید تا توپ سفید رنگ این بازی را به بلوک قرمز رنگ Goal برسانید ؛ کل قوانین این بازی در همین چند جمله ی ساده گنجانده شده است ؛ اما مراقب حرکات اشتباه باشید ! زیرا هر حرکت اشتباه منجر به طولانی تر شدن روند کامل شدن مراحل می انجامد ؛ پس حرکات بلوک ها را با دقت انجام دهید و امتیازات خود را افزایش دهید.

علی رحمانیان بازدید : 56 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)


شارژر همراه پاور بانک. بدون نیاز به برق، موبایل یا تبلت خود را شارژ کنید! با پاور بانک، موبایل شما در هیچ جا بدون شارژ نخواهد ماند ...
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده که برنده جایزه بهترین طراحی کالا و حرفه (Reddot Design Award) شده است. با پاور بانک شما هیچگاه نگران اتمام شارژ موبایل خود نخواهید بود! هر جایی که شارژ موبایل شما تمام شد فقط کافیست پاور بانک را به دستگاه خود متصل کنید تا مانند برق عمل کرده و موبایلتان را شارژ نماید. این دستگاه دارای ظرفیت 2200 میلی آمپر بوده و قادر است موبایل یا تبلت شما را به صورت کامل شارژ نماید. پاور بانک دارای بدنه فلزی فوق العاده مقاوم و با کیفیت بوده و با 6 ماه گارانتی تعویض در چهار رنگ مشکی، نقره ای، آبی و صورتی عرضه شده است. از دیگر خصوصیات این دستگاه دارا بودن یک چراغ قوه بسیار قوی و خیره کننده می باشد. از پاور بانک میتوانید برای شارژ انواع موبایل ها، تبلت ها، دستگاه های پخش موسیقی، دوربین های دیجیتال، کنسول های بازی و ... استفاده نمایید.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

قیمت: 45000 تومان
علی رحمانیان بازدید : 37 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

از قدرتمندترین برنامه ها در ویرایش تصاویر برنامه Line Camera می باشد.در برنامه قاب ها و افکت های گوناگون و متنوعی قرار داده شده است که می توانید به راحتی و بدون کوچکترین مشکلی بر روی تصاویر خود اعمال کنید. از ویژگی های برنامه: وجود داشتن چندین فیلتر جذاب، وجود ۱۵۰ براش مختلف، به اشتراک گذاری تصاویر و محیطی ساده و کاربر پسند و ....

http://a2.mzstatic.com/us/r30/Purple/v4/cf/12/15/cf121561-b4a4-6616-a344-86343b82b7ab/screen568x568.jpeg
علی رحمانیان بازدید : 44 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 07 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک هفتمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

 

Android Collection Pack پک هفتم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Android Collection Pack

علی رحمانیان بازدید : 38 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

                            

بی شک Google Translate قدرتمندترین سرویس ترجمه موجود در دنیای دیجیتال است که با پشتیبانی بیش از ۶۴ زبان زنده دنیا می تواند کلمات مورد نظر شما را به هر زبانی ترجمه کند . از جمله ویژگی های این اپلیکیشن که البته به صورت آنلاین قابل استفاده است می توان به امکان وارد کردن متن از طریق دوربین ، دست نوشته و حتی صدا اشاره نمود . افون بر این شما می توانید ترجمه های مورد علاقه خود را ذخیره نموده تا دسترسی سریعتری در آینده به آنها داشته باشید .

 

علی رحمانیان بازدید : 48 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

    

 

                                                                             پیشنهاد اندروید951 به شما

 

دانلود بازی Fast Racing 3D 1.01 مسابقات سرعت اتومبیل رانی برای سیستم عامل اندروید که جزو بازی های اعتیاد آور برای شما می باشد که گیم پلی بسیار عالی و به صورت سه بعدی می باشد این مسابقه ترکیبی از هوش و عکس العمل و سرعت شما می باشد و هرچه شما بهتر برانید پول بیشتری می گیرید و می توانید خودرو خود را ارتقا دهید و با اعتماد به نفس بهتری مسابقه دهید.

 

 

علی رحمانیان بازدید : 44 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

os-support-icon_KamyabOnline.Comandroid-icon_KamyabOnline.Com PlayerPro-Music-Player_KamyabOnline.Com

 

PlayerPro Music Player نام یک پلیر قدتمند و با کیفیت است که دارای امکانات و قابلیت های فراوانی است. با نصب این پلیر برروی گوشی خود نیازی به پلیر دیگری ندارید، چرا که تمامی امکانات یک پلیر قدرتمند و خوب را داراست. این پلیر اکثر فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند و یکی از پلیر های محبوب اندروید می باشد. از ویژگی های این پلیر می توان به امکان نمایش لیست کامل آهنگ ها و ویدیوها، داشتن یک ویجت زیبا برای صفحه هوم اسکرین، تعویض موزیک با تکان دادن گوشی، داشتن تم های متنوع و زیبا و محیطی زیبا وکاربرپسند اشاره کرد.

علی رحمانیان بازدید : 34 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
علی رحمانیان بازدید : 44 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
فروش ویژه مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید
بیش از 240 بازی اچ دی و جدید دنیا برای گوشی های اندروید. زیباترین و برترین بازی های دنیا در یک مجموعه استثنایی. مجموعه ای متفاوت و ضروری برای تمام دارندگان گوشی و تبلت اندروید. عرضه شده در پکیج اورجینال و شکیل شامل 11 دی وی دی.
 
در میان میلیون ها میلیون بازی سرگرم کننده کوچکی که برای سیستم عامل اندروید وجود دارد، تعداد محدودی بازی به عنوان بازی HD و بسیار با کیفیت شناخته می شوند که کاربرانی که فقط یک بار یک بازی HD را بر روی گوشی اندروید بازی کرده باشند، اوج لذت این بازی ها را درک خواهند کرد. بازی های HD بازی های بزرگ و معروفی هستند که برخلاف بازی های رایج چند مگابایتی اندروید، علاوه بر فایل نصب دارای فایل Data برای مراحل هستند که این موجب بزرگی بازی هم از نظر حجم و اندازه و هم کیفیت و زیبایی آن می شود. امروزه اکثر بازی های کامپیوتری روز دنیا یک نسخه پیشرفته نیز به صورت HD برای سیستم عامل اندروید عرضه می کنند که از چند دلار تا چند ده دلار هرکدام قیمت دارند. ما در این مجموعه کلکسیونی کاملا تست شده و ارزشمند از تمام بازی های برتر HD حال حاضر دنیا برای تمام دارندگان گوشی های اندروید گرد آوری کردیم.
  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : 29800 تومان


 
علی رحمانیان بازدید : 36 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

با کمک نرم افزار HoverChat (formerly Ninja SMS) v2.1.10 میتوانید به راحتی به اس ام اس های خود بدون خروج از برنامه های مختلف پاسخ دهید . مثلا شما در حال دیدن یک فیلم در گوشی خود هستید و در همین هنگام اس ام اس برای شما می اید و شما لازم نیست فیلم را ببنید و به راحتی در همان بخش میتوانید پیام های خود را مرور کنید .

 

ویژگی های برنامه HoverChat (formerly Ninja SMS) v2.1.10

 

وجود پنجره شناور چندگانه در هر زمان

کشیدن و رها کردن پنجره ها در هر نقطه به آسانی

حالت شفافیت به شما کمک میکند تا شما  پنجره ها را در پس زمینه مشاهده نمایید

وجود سوئیچ ساده برای فعال و غیر فعال کردن

وجود تم های سفارشی و رنگ برای پنجره ها

امکان پشتیبانی از MMS و انتقال فایل

خواندن و پاسخ دادن به پیام ها از درون پنجره های پاپ آپ

 

HoverChat formerly Ninja SMS v2.1.10androidiya.ir  HoverChat (formerly Ninja SMS) v2.1.10

علی رحمانیان بازدید : 161 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
آموزش و یادگیری هک با Hackers Home Pro v1.01

Hackers Home Pro از جمله نرم افزارهای برتر اندروید با محتوای آموزش و یادگیری هک است! توسط این نرم افزار می توانید انواع روش های هک از جمله هک کامپیوتر، وای فای، وب سایت، فیسبوک، ایمیل و… را به صورت قدم به قدم یاد بگیرید. نرم افزار شامل بیش از ۱۷۰۰ مطلب آموزشی درباره موضوعات مختلف هک می باشد. همچنین با استفاده از امکان چت آنلاین می توانید با سایر هکر ها در سراسر جهان به گفتگو بپردازید. البته نرم افزار تنها با هدف آموزشی و حفظ امنیت در برابر هکرها طراحی شده و ۱۰۰ درصد مطمئن است.

 

 
  • اطاعات دانلود
اندرويد 2.2 و بالاتر
 
721 کیلوبایت
 
 

دانلود Hackers Home Pro v1.01

 
 
 
 
رمز فایل فشرده
www.androidiha.com

 

علی رحمانیان بازدید : 76 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
جمعه بازیار : بسکتبال آتشین

در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سلام از سایت بازی و نرم افزار اندروید خوش تون اومده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 1,535
  • بازدید کلی : 4,611
  • کدهای اختصاصی

    آمارگیر وبلاگ

    وضعیت آب و هوا

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    كد ساعت و تاريخ

    ابزار وبلاگ

                

    بهترین کد  آهنگ های جهان 

    Web Site нιωα.●.Jušт Gὄd

    Web Just God سایت عاشقانه لاورفان
    گالری عکس عاشقانه
    دریافت کد همین آهنگ

    سایت عاشقانه لاور فان

    Music Code By: 6I6E

    آپلود رایگان عکس